Zalila se voda crnom vinu


Det blev en lugn fredagkväll och det pga två orsaker. Dels för att jag jobbar ett 11-timmars pass imorgon, 6-17 och dels för att vi alla sparar på energin till den stora kvällen imorgon. Då är det nämligen dags för ännu en Balkanfest. Som jag har längtat! Förra månaden var ju förra Balkanfesten och det var den bästa festen i hela mitt liv, så förväntningarna inför imorgon är höga. Lär ju vara lagom trött efter 11 timmar på jobbet, men det är inget ett x antal glas och gott sällskap inte kan bota :).

Morgonen har iaf spenderats med kaffebesök från Sejla. Vi satt mest och pratade om hennes examen som äger rum om tre veckor. Tänka sig att 5 års slit på universitetet är över Seki. Finally :). Och i augusti lämnar hon oss och åker till Istanbul och pluggar ett helt år :(.

På eftermiddagen stack jag hem till Emina. Hon och Kata lagade underbart god mat (bildbevis ovan), medan jag och Merima tittade på. Precis så som det ska vara. Sedan blev det ett X antal timmars Monopol-spelande på balkongen.

Nej, om man skulle ta en dusch och lägga sig. Loooooong day tomorrow...

Kommentarer
Postat av: vesna

fin din nya design e =)

2009-05-08 @ 22:20:18
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Nada Cosic

Klickade in mig på din blogg via Vesnas blogg. Coolt med en sådan "grej" som visar var din besökare befinner sig. Hur skaffar man en sådan visare?

2009-05-09 @ 22:27:36
URL: http://ladynada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0