Balkan Night

Varje år arrangerar ett par killar Balkanfest på Campus. Då festen hölls i februari förra året trodde jag att jag aldrig skulle vara med om någon bättre fest i hela mitt liv! Men jag hade fel... killarna gjorde det igen och året Balkan Night på Campus var bättre än bäst! Tidernas fest! Alla var där och det var helt fantastiskt! Och självkalrt en stor applåd till vår favorit dj Adi, som spelade den bästa av den bästa musiken!

PS. En fågel viskade i mitt öra att det inte kommer dröja ännu ett år till nästa fest, redan i slutet av maj planeras nästa! :)

Lite bilder från kvällen;





OBS! För att klicka upp bilderna måste du gå in på kommentarfältet först och sedan klicka på dom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh :( tako dobro bilo? fasiken...nu ångrar jag mig :S



Gillar din blogg :) gdje si kupila onaj fuckyou-finger? =P

2009-04-05 @ 15:59:12
URL: http://dvijepolovinesrca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0