Jävla kryp

Det finns en megastor spindel i vardagsrummet just nu. Jag blev livrädd när jag såg den. Jag hoppade upp ur soffan och sprang in i köket och det är där jag sitter just nu. Det är ingen spindel egentligen, det ser mer ut som en snigel, en skitäcklig sådan. Jag vågar inte döda den. Kryp är min största fobi för fan. Så jag har ringt runt till mina vänner i desperat rop på hjälp, men de flesta är ute eller har inte möjlighet att komma. Jag håller ju för fan på att dö av rädsla.
Men som tur är kommer Naida hit när som helst och dödar den, om den är kvar i vardagsrummet dvs. Är den inte det så vet jag inte vad jag tar mig till.

Visst är jag löjlig? jag vet... men jag hatar de där äckliga sakerna.

By the way, det här fick mig och tänka på en liknande händelse förra året, då jag bodde i Lund. En spindel hade bosatt sig i min lägenhet och jag ringde Magda, min dåvarande granne, helt panikslagen var jag. Och söta Magda kom till mgi i pyjamas, mitt i natten och dödade spindeln. Haha. Minns du det Magz? :)

Kommentarer
Postat av: ACPA

Du, tänkte bara tala om för dig att spindlar ska INTE dödas ;)

Av religösa anledningar.

Bara så du vet :D

2008-06-08 @ 00:24:27
URL: http://acpa.webblogg.se/
Postat av: magzizzziiiziigazzz

haha jooo jag kommer ihåg det. det var ett sånt kryp med skitlånga ben, som flyger. fuj, men vi dödade den!!

2008-06-08 @ 15:24:52
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: A D I S A

ACPA: jag vet, men jag dödar hellre en spindel än riskerar hjärtattack haha :P



Magzi: vadå vi?! DU! :)

2008-06-08 @ 21:46:46
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Nicole

hahaha. Dödade magda den!? Det var det värsta. Då har hon blivit mesigare med åren kan jag ju säga. När vi bodde på Malta och kackerlackorna invarderade magdas rum så var det minsann magda som stod på sängen å ylade efter mig. Jag fick döda dom själv medan hon stod å fjolla på sängen å kom ner å stampade på den först när den va död. hahahah

2008-06-11 @ 18:51:49
URL: http://malta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0