Magda, min räddare i nöden

Vilken natt!!!!image274
Mina händer skakar så mycket så jag nästan inte kan skriva.
För en stund sen så satt jag vid datorn och det lilla fönstret bakom datorn var öppet och helt plötsligt flyger det in en sån där stor mygga ni vet. Och jag fick nästan hjärtattack. Finns inget äckligare än dom där myggorna. Jag är skiiiiiiiträdd för dom! Så jag får panik, tar med mig mobilen och springer in i toaletten och låser dörren. Väl inne på toaletten ringer jag Pikula och nästan gråter av rädsla. Kan knappt prata eller andas. Och han bara skrattar åt mig och skrämmer mig ännu mer.  Så till slut gick jag ut, telefonen i ena handen och hannduken i den andra. Kunde inte hitta den nånstans. Och varje gång den flög förbi mig skrek jag till så mycket så jag tror jag väckte hela huset.

Men så rädd som jag var, visste jag att jag inte skulle våga smälla till den. Så jag skickar mess till Magda, som bor ett hus bort från mig, att hon ska komma till mig genast.
Så söta Magda kom hit i pyjamas och dödade den feta stora äckliga skitiga kukmyggan.
Hon verkligen räddade mitt liv typ haha. Vet inte vad jag hade gjort utan henne.
Så ett stoooooooort tack till Magda. You're the best!
Och by the way Magda, bäst att du börjar vänja dig. Detta är nog inte första & sista gången du måste komma och döda mina husdjur. :)

Kommentarer
Postat av: Mli

Jag har verkliiigen samma fobi som du. Fyyy fan va äckliga dom är! Men jag har ett hemligt knep. :P Brukar bussa katten på den, så hon får äta den. Funkar skitbra! :P

2007-05-08 @ 00:23:14
URL: http://crazyhappy.blogg.se
Postat av: Adisa

hahaha jaa om man bara hade en katt då :P något jag inte har hehe

2007-05-08 @ 00:32:15
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: magz

hahaha. du är knäpp. nästa gång tar jag betalt! HAHA

2007-05-08 @ 14:21:23
URL: http://missmagzi.blogg.se
Postat av: Adisa

Magda: Då lär du bli rik som fan! för jag e villig o ge hela min csn för att bli av me dom där krypen hahah

2007-05-08 @ 18:54:29
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0