Davno smo svi ostali duhovi proslosti


Oj oj oj, nu är det många bullar i ugnen, som min chef brukar säga. Med andra ord har jag fullt upp på alla håll så jag knappt har tid med allt som skrev i cybervärlden. Skolan har dragit igång och denna termin är det kriminologi som gäller + en kurs i turkiska och religion. Så jävla intressant! Speciellt kriminologin, jag njuter av varenda sida jag läser. Att jobba som kriminalvårdare har varit en dröm sedan lääänge och nu är jag på god väg dit.
Jobbar gör jag också, rätt mycket, och det är väl okej det också. Och så har jag kört igång med min träning. Har inte blivit så många besök på träningshallen under sommaren pga jobbet, men nu är det igång i alla fall. Har ju varit så duktig som tränat 3-5 ggr i veckan hela vårterminen, och nu är det bara att fortsätta på samma spår.
Och vid sidan om all skola, jobb och träning ska man ha ett socialt liv också. Familj, vänner, pojkvän och allt vad det är... så de få timmar jag får över per dygn då sover jag, för det måste man också göra.

Ja, lite överblick på min tillvaro för er som bryr er. Jawohl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0