Svaki dan je isti dan

Det har varit full rulle hela dagen. Morgonen började med en snabbshopping med Maida. Hittade ingenting. Eller nu ljuger jag, jag hittade massa snygga kläder, men jag har lovat mig själv att inte shoppa mer. Har shoppat som en galning de senaste veckorna så jag var tvungen att låta bli. Men lite skönhetsprylar blev det ändå. :)
Nåja, efter det mötte jag upp Emina för en fika och sedan åkte vi upp till universitetet för ytterligare en fika.

Senare under dagen träffade jag Emina igen och vi hämtade även upp Tadin. Ett besök på Donken blev det innan vi begav oss hem till Emina och drack kaffe. När Tadin sen åkte hem åkte jag och Emina vidare till Alemka för att titta på Alems och Almas brölloppsvideo. I cryed like a baby. Varför är jag så jävla sentimental för hela tiden?

Fatta vad jag är trött nu efter allt spring fram och tillbaka. Ska bädda ner mig i soffan.
Haha, de sänder Big Brother på TV400. Herregud, Linda Rosing är ju bara för mycket!

Kommentarer
Postat av: seelmaa

Vill du läsa en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord? En tjej som är skapligt galen med konstiga inlägg, musik och egna tankar. Titta då in hos mig :) jag lovar att du inte blir besviken.. Välkommen!



2009-09-04 @ 20:33:38
URL: http://alwaysthere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0