Rubrik

De senaste dagarna har shopping varit högst upp på listan. Jag har storshoppat i stort sett varje dag. Massor med nya skor och kläder har invaderat min lägenhet och allt väller över i garderoben. Vettefan hur jag ska organisera allt detta i min etta. Haha det rimmar ju.

Sen har jag också varit duktig med att power-walka varje kväll med Maida. Emina joinar väl också någon gång då och då när hon inte kan komma på en dålig ursäkt :).

På tal om trollet, Emina kom precis så vi ska ta och umgås och planera lite inför morgondagen. Min älskade vän Sejla åker nämligen till Istanbul på onsdag och ska plugga där ett år så imorgon är det avskedsfest som gäller. Jag känner gråtklumpen uppe i halsen nu. Jag kommer bryta ihop när som helst känner jag. Kan inte förstå hur jag ska klara av att leva ett helt år utan min Sejla. Så imorgon efter ett par drinkar lär jag bryta ihop där när verkligheten slår in. Men men, nu ska jag inte tänka på det. Det överlämnar jag till morgondagen.


Kommentarer
Postat av: seki

neznam ni ja kako cu bez tebe duso :( faan vec sad hållam på o bryta ihop.. saknam te vec !!!

2009-09-22 @ 01:34:06
Postat av: Anonym

jäkla tönt e hon... vad ska man med turkiet när man har ana o adisa??? :(

2009-09-22 @ 18:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0