Kad porastem bicu kengur


Igår efter jobbet blev det ett besök hos frisören och en ny frissa är på plats
. Blev jättenöjd! Orkar inte ta kort och lägga ut just nu, men det är en bra bit kortare och uppklippt. Synd bara att mitt hår växer som ogräs, så om bara en månad måste jag klippa upp det igen om jag vill ha det så som jag har det nu. Fast nästa månad vill jag nog ha det ännu kortare hade jag tänkt :)

Idag var det universitetet som gällde. Blev som väntat inget plugg.  Fika hela dagen lång med andra smarta bosnier som hänger där och har ångest över att man bara fikar och inte får något gjort. Jej.

Nej nu är jag hemma iaf och ska äta blåbärspaj med älskling. Yummie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0