Helgen

Har haft en skitrolig dag idag. Åkte iväg till Komvux för att ta en kaffe med Amira och Irena som jobbar där, och rätt vad det var blev man inslängd i ett klassrum och ska hjälpa Amira att undervisa SFI-elever. Blev ju helt ställd! Men fy fan så roligt det var! Många skratt blev det, men mest åt Eminas kommentarer till mig. "Hur fan kan du veta alla dessa grammatiska former? jag hade fan sagt, Vänta jag ska googla upp vad imperativ är!" Hahah, jag dog.

Men i alla fall, det var helgen jag hade tänkt blogga om.
I lördags var det Balkanfest som gällde med förfest hos Jasmina. Som alltid så var det skitroligt! De blir ju bara bättre och bättre. Lärde känna helt underbara människor och hade så jävla kul med mina vänner. I had the time of my life och den äckliga baksmällan dagen efter på jobbet var så värd det!



På söndagen efter jobbet var det dags för kalas. Prinsessan Ella fyllde hela 3 år och det åts tårta och pussades på Ella :). Åkte sedan med Emina och Amira till Irena där resten av kvällen spenderades med kaffe och många goda skratt.


Kommentarer
Postat av: syrran

seceru!!kako je slatka!

2009-09-30 @ 20:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0