Hej förkylning

Har åkt på en mega förkylning.

FUJ. Jag kände den igårkväll, och då tänkte jag "fy fan för mig om jag vaknar upp sjuk imorgon, hur fan ska jag klara av att jobba 7-17?" Och ja, så var det. Kunde inte ens öppna ögonen när klockan ringde, näsan rann och det kändes som om halsen skulle explodera varje gång jag försökte svälja. Jag hade också legat på golvet hela natten (brukar göra det oftast, då jag inte kan sova på mjukt), så ont i ryggen hade jag också. Men men, fanns inte mycket att göra åt det än att sticka iväg till jobbet ändå och sätta på happy-facet framför kunderna. Fast nu ljuger jag, jag var mest sur och otrevlig och hade inget tålamod alls. Man har ju sådana dagar med.

I alla fall, när dagen äntligen tog slut åkte jag hem en snabbis och resten av kvällen spenderades hemma hos Irena med en massa snorande och mängder av te. Och självklart, som vanligt, en massa skratt.

Och nu ska jag bädda ner mig i sängen med ännu mer te och halva medicinskåpet och läsa, dvs om mina ögon klarar av det. Fan, måste bli frisk till helgen, Balkanfest igen ju!



Haha, jag och söta Irena doing business :)


Kommentarer
Postat av: Ervina

Qvinna var köper du tidningen "Moja Istina"? Älskar att läsa den..Tänkte be någon härifrån som pluggar i Växjö köpa den till mig.Här finns bara "Grand Revija" och "Avaz".

2009-10-13 @ 17:14:29
URL: http://presiosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0