Eh...da

En liten uppdatering skulle ingen dö av.
Helt seriöst, hur jävla tråkigt har det inte blivit att blogga? Och nu tänker ni "men sluta blogga då om det är så tråkigt". Enklare sagt än gjort! Jag kan ju inte svika mina fans.. hö hö. Nej, men skämt åsido, det är en rolig sysselsättning när man inte har något vettigare för sig, so why not. Sen finns det ju folk som uppskattar den här skiten jag skriver, och det är ju bara kul.

Any to the how, helgen har varit ganska lugn. Eller vad fan, när jag tänker efter så har den inte alls varit lugn. Jobbade hela lördagen och sedan fick jag springa in till toaletten på jobbet och byta om och fixa mig snabbt för sedan blev jag upphämtad och då var det kalas som gällde. Min söta kusinbarn Emin fyllde 2 år. Det var riktigt roligt! Jag kom även fram till att dagisfröknar underskattas. Jag klarade knappt av barnen på kalaset i ett par timmar, tänk hur det är att jobba med det varje dag. Jag hade ju hängt mig själv efter en vecka. All cred to these people, really. Nej, jag ska fan inte skaffa barn på ett jävla bra tag har jag konstaterat, och när jag väl gör det räcker det med ETT. Jedno ali vrijedno :)

Nej fan nu orkar jag inte blogga mer om resten av helgen, även om den var händelserik.


Puss på mig.


Kommentarer
Postat av: Ervina

Jag har ju lovat att läsa ditt inlägg innan jag kryper ner i sängen. Du har helt rätt att det är ett väldigt underskattat jobb. Men jag har jobbat med barn i alla åldrar och kan se stor skillnad när det gäller tyngden på jobbet. Barn mellan 1-3 år är det svårt att jobba med både fysiskt och psykiskt. Nu jobbar jag med barn mellan 6-10 år och det är hur mö lättare som helst. Det är avkopplande att jobba med de stora. De är hur härliga som helst. Vänta tills liten blir stor så ska du se. =)

Ha det bäst qvinna!Kram,E

2009-09-15 @ 01:20:55
URL: http://presiosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

var i sana bor du då :P ?

2009-09-15 @ 18:14:17
URL: http://edviiin.blogg.se/
Postat av: Adisa

*Edvin:* iz centra..ti?

2009-09-15 @ 23:00:20
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0