Opet se vracam na isto

Återigen har jag syndat. Jag har shoppat. Jag som inte alls brukar tycka att det är så himla kul tycker helt plötsligt att allt är snyggt och allt måste jag ha. Och det är inte bra. Jag köpte bl.a ännu ett par skor. Tror det är det 6:e paret för denna månaden. Vågar inte ens räkna. Men nu får det fan vara nog, speciellt med tanke på om jag ska iväg till Istanbul i vinter, det är ju inte gratis direkt.

Har också passat på och fixat en EU-legitimation. Så nu kan jag resa inom EU utan pass. Inte för att jag brukar göra det så jävla ofta, men ändå. Min gamla legitimation hade gått ut, så jag var tvungen att förnya det ändå, så varför inte passa på och skaffa ett internationellt id-kort?

Imorgon är det jobb som gäller. 6-17. Det svider som fan. Men förhoppningsvis går tiden snabbt, för jag kommer ha kvällen att se framemot. Det är ju Balkanfest. Som jag har längtat! Balkanfesterna i Växjö är bland det roligaste som finns fan. Så imorgon blir det party. Jej :)

Fast innan dess lite sömn och jobb.

Be there or be square :)


Kommentarer
Postat av: Melissa

SEX par på en månad....?! Jao daj ih meniiii! :D

2009-09-27 @ 11:40:33
URL: http://hellomello.blogg.se/
Postat av: Dz.

Loves it :) Finns inget bättre än skor tror ja. :)

2009-09-29 @ 23:04:32
URL: http://svejelaz.blogg.se/
Postat av: Mirnesa

ooh fyfan jag har verkligen missat att ni brukar ha feta balkanfester i växjö! Måste gå när de e nästa gång..hehe du får uppdatera om det :)

2009-10-12 @ 00:33:48
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0