Packat och klart... nästan :)

Har hängt at Emina's place hela dagen. Jag har bl.a ätit älgkött för första gången i mitt liv (fan så gott det var) och så har vi dessutom varit duktiga och gått ett varv runt sjön också. Men det viktigaste av allt är att Emina och Amela idag har bokat sina resor till Turkiet. Ohh, ord kan inte beskriva hur glad jag är över att vi aBd firar nyår i Istanbul! Förväntningarna är stora och med tanke på allt vi får höra av Sejla om hur livet i Istanbul är just nu, så tror jag knappast att vi blir besvikna. :)

Nu är jag i alla fall hemma och trots att det är midnatt ska jag ta och städa lite här hemma. Får kärt besök från Skåne denna helg också :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0