I wanna be blown away

Vilken underbar helg jag haft! Min Emina fyllde år och det firades hela helgen lång. Jag hade även besök från Skåne och på lördagen festade vi till det hemma hos Maida. Det dracks i mängder och spelades vinspel, kort och charader. Jag har nog aldrig skrattat så mycket på en kväll. Vi konstaterade att Emina gör dom roligaste immitationerna och jag suger på att gissa.

Firandet fortsate på söndagen, hemma hos Emina. Det blev mat, tårta med fantastiska människor. När alla sedan åkte hem stannade jag kvar hos Emina och vi myste ner oss i sängen och äntligen tog vi oss tid att kolla på den omtalade filmen (som alla vid det laget, förutom oss hade sett) Män som hatar kvinnor. Egentligen har jag aldrig velat se den, bara ordet "svensk film" dyker upp blir jag spyfärdig. Any to the who, vi kollade på den och det där är faktiskt den bästa film jag någonsin har sett! Ser framemot att se andra delen. Gud så bra den är!

Vi somnade någon gång efter 5 i morse och vaknar av att min chef ringer kl 9. Gud. 
Kunde inte somna om så jag gick upp och gjorde frukost till oss. Tog mig en timme att väcka Emina. Seriöst. Hur död kan man vara egentligen? Fast i för sig...med helgens alla bravader kanske det är förståeligt :)

Nu ska jag tvätta och sen sova. Jobb från 06.00 hela veckan. Tummen upp. Eller inte...

 

I lördags hade jag skittråkigt på jobbet, så jag satt och skrev en födelsedagsdikt till Emina, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0