I'm bored

1. Hur gammal är du om fem år?
29!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min tv.
3. Hur lång är du?
172 cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Män som hatar kvinnor.
5. Vem ringde du senast?
Aida
6. Vem ringde dig senast?
Emina
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Jobbar du idag?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda
10. När såg du senast din mamma?
11 feb 2006
11. Vilken ögonfärg har du?
bruna
12. När vaknade du i dag?
8.00
13. Vilken är din favoritjulsång?
saw what?
14. Vilken är din favoritplats?
Min säng
15. Vilken plats föredrar du minst?
Jobbet haha.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis på en plats där jag trivs
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Kriget
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Min mormor som pratade svenska. haha.
19. Hur stor är din säng?
Enkelsäng
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast i tshirt o trosor, men händer att jag sover i bara underkläder ibland.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två, men använder dom aldrig. Sover utan kudde.
23. Hur många landskap har du bott i?
5.
24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm , Kramfors, Gävle, Lund, Växjö.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Beror på var man är ju :)
26. Är du social?
Oh yes.
27. Vilken är din favoritglass?
Mars glassen.
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Cheesecake & Kladdkaka
29. Tycker du om kinamat?
Yes.
30. Tycker du om kaffe?
DOm jag gör! Jag är beroende.
31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida?
På magen, använder mina änder som kudde :)
33. Kan du spela poker?
Yes.
34. Tycker du om att mysa/kela?
Japp.
35. Är du en beroendemänniska?
Jaa
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, min älskling :) Han är dock 5 år äldre.
37. Vill du ha barn?
Absolut
38. Kan du några andra språk än svenska?
Bosniska, engelska, franska, spanska, ryska och italienska.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja..
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder
42. Äger du dyrbara smycken?
Några stycken, ett halsband som betyder mycket för mig
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Inlåst
44. Kan du rulla med tungan?
Hmm, ja
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Definitivt Emina!
46. Sover du med gosedjur?
Nej
47. Vad har du för ringsignal?
Serdar Ortac - Gram
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja någonstans i mormors källare.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min fodvägg.
50. Flirtar du mycket?
Om jag är singel ;)
51. Kan du byta olja på bilen?
Har aldrig provat
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej kör inte bil
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Heder.
54. Läser du dagstidningen?
Ja, på jobbet.
55. Prenumerera du på någon veckotidning?
Nej
56. Dansar du i bilen?
Funkar det ?
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Radio M.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Minns inte. Men Emina skrev ner en låt på mitt block som jag har  vid datorn igår.
59. När var du i kyrkan senast?
Skolavslutningen i 9an tror jag?
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Gunnel, min engelska lärare :) haha
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Aldrig!
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Syster och Dzeni som i helgen gav mig en present som jag verkligen ville ha

Kommentarer
Postat av: Emina

ofta ja e den roligaste du känner?

2009-10-30 @ 03:19:54
Postat av: Adisa

*Emina: ja, då fattar du hur jävla tråkigt folk jag känner om DU är roligast? ahahahaha ne men va fan emina, du vet ju att jag altid skrattar med dej.. eller förlåt, ÅT dig :)

2009-10-30 @ 17:16:42
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Visste inte du blev så glad för presenten :) Vad skoj :)

2009-11-02 @ 13:02:25
Postat av: Medina

Bra lista, måste låna den! Hahah

2009-11-05 @ 20:41:51
URL: http://meeddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0