I klinci bacaju petarde na beton


Applåd till mig som lever ett normalt liv gällande dygnsrytmen. Att man vaknar vid 8-9 på en ledig dag och känner sig hur utvilad som helst är ovanligt i min värld. Men nu fan är det ändrat och det känns bra att man hinner med allt man ska göra, utan att dagen tar slut.

Igår var det jobb som gällde och efter jobbet var det myspys hemma hos Maida resten av kvällen med nybakta scones. Typ första gången i mitt liv som jag åt scones, och det är så jävla gott ju! Varför har ingen sagt detta till mig förut?


Nej, nu ska jag ta tag i städningen och sedan iväg. Efteråt ska jag bara ta det lugnt och vila, jobbar 11 timmars pass resten av veckan så jag behöver all vila jag kan få idag. Yesboxx.

Btw, Skåne var underbart. Synd att jag bara var där ett par dagar. Men Skåne hade mycket och erbjuda som vanligt och jag hade skitkul :). Bilder kommer upp senare, har inte orkat överföra de ännu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0