Bijedni genitalci nezgodno potezu

Helgen har varit ganska lugn. Det blev ingen Balkanfest för min del. Kände mig helt död efter 12 timmars jobb + att min förkylning fortfarande håller i, så det blev en hemma kväll hos Maida istället. Förutom all jobb i helgen har jag bara vilat ut och umgåtts med vänner.

Mormor kom hem från Bosnien idag. Det var ju på tiden. Ett halvår har hon varit borta (som alla andra pensionärer som bor ett halvår här och ett halvår i Bosnien, vilken lyx!). Så det var ett kärt återseende. Satt hos henne hela morgonen och pratade och umgicks. Mispys.

Tittar just nu på Svenska Hollywoodfruar. Var tvungen att titta på det idag efter allt tjat om den serien. Anna Anka är fan cool. Man kan ju inte hålla med henne ens till hälften om allt hon säger, men fan så skön hon är. Love.


Mina söta kaktusar och ljus som jag fick av Tadin igår. Isn't it cute? :)

Kommentarer
Postat av: M

Funny, när man tänker på blommors betydelse,,, http://brollopsplaner.blogspot.com/2006/09/blomstersprket.html

2009-10-06 @ 10:18:51
Postat av: syrran

hahaha jag tänkte också på det när jag såg att du fick kaktusar:P

2009-10-06 @ 18:41:38
Postat av: Anonym

Så söta och små :)

2009-10-11 @ 23:01:19
URL: http://pepiopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0