Snijeg


Jag tror jag spricker så mätt jag är. Blev bjuden på lunch av mormor idag och jag åt som en gris på den kinesiska restaurangen. Kunde knappt röra mig därifrån så mycket som jag åt. Och ändå sitter jag här och smäller i mig Munchmellows nu och väntar på att Biggest loser ska börja. bra kombination. Borde fan ta och anmäla mig själv snart. Sedan blev vi upphämtade av Emina och vi åkte hem till mormor och satt där ett par timmar. Det blev många skratt. Äldre människors syn på livet & killar är ju inte ens i närheten av det vi ungdomar har. Ja balkan-nene... ni förstår :)

Fast det var inte det jag ville blogga om. Igår kollade jag och kusin på världens bästa bosniska film. Det är en av de nyaste filmerna (från 2008 tror jag) och den är såååå bra! Snijeg heter den. Ni måste se den!

Nä nu ska jag fortsätta titta på tjockisarna på Biggest Loser.

Kommentarer
Postat av: djus

super je film!!!

2009-11-29 @ 20:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0