Hojfen Balagan

I lördags kom äntligen den efterlängtade dagen då jag åkte till Lund för att närvara vid Hojfen Balagans releaseparty. De flesta vet väl vid det här laget att jag ÄLSKAR gipsy-musik och Hojfen Balagan är ett band som spelar just den sortens musik. I lördags spelade dom i Lund och efter många övertalningsmetoder gick Emina till slut med på att vi skulle åka. Det var förfest hemma hos min syster och sedan fick vi köa i två timmar för att komma in. Men det var det vrät, det var ooootrlogit mycket folk där och Hojfen var såå bra!

Det blev besök vid något kebabställe efteråt och många skratt med killarna som jobbade där och sedan åkte vi hem. Emina kör ju som en galning och vi var nära att dö ett x antal gånger där. I pitas me ako bi htjela sa tobom do Bosne. No, I think I'll pass :)
Vi kom i alla fall hem någon gång efter 5 på morgonen och jag skulle uppe och jobba vid 8. Kul va? Men det var det värt!

Två av dom mååånga videoklippen som spelades in. Bilder orkar jag inte lägga upp just nu.


Kommentarer
Postat av: ANELA

oo I love it too hahah kan jag få följa med?:D

2009-11-17 @ 14:14:12
URL: http://aaanela.blogg.se/
Postat av: nida

jaa, det är väl det man brukar göra. Om inget, så för att slippa månadsavgiften om man nu har en sån?! Haha. Men han tänkte att den låg i en soptunna nånstans och tänkte låta abonnemangtiden gå ut bara. Smart moove. Not.

2009-11-17 @ 16:24:21
URL: http://nidaa.blogg.se/
Postat av: Adisa

*Anela:* Självklart! :)



*Nida:* haha gud, stackarn..pa sta ce sad?

2009-11-17 @ 18:54:25
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0