En lista igen då

  • Vad gjorde du klockan 08 imorse: Sov såklart!
  • Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på The Hills.
  • Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit.
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
  • Sover du tungt: Aldrig. Vaknar av minsta lilla ljud.
  • Drömmer du mardrömmar: Det går i perioder. Finns perioder då jag drömmer mardrömmar varje kväll.
  • Favoritklädsel: Mjukiskläder skulle jag kunna gå i dygnet runt.
  • Favoritlåt just nu: Hari Mata Haro & Nina Badric - Ne mogu ti reci sta je tuga. 
  • Vad gör dig glad just nu: Att jag är lycklig för första gången på länge.
  • Favoritgodis: Dom där halvrosa och halvturkos färgade sura flaskorna.
  • Kläder just nu: Mjukisbyxor och t-shirt.
  • Sommarplaner: Jobba ihjäl mig och resa i augusti.
  • Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska!
  • Är du kittlig: Som fan.
  • Snarkar du: Hoppas inte det.
  • Stjärntecken: Vattuman.
  • Äckligaste insekten: Alla insekter har jag fobi för.
  • Längtar du mest efter just nu: Min semester i augusti. 
  • Skulle du vilja konvertera till någon religion: Aldrig.
  • Är du en bra flickvän: Du kommer aldrig få bättre är mitt motto. Haha.
  • Är du pinsam på fyllan: Haha, oftast inte, men självklart hade hänt ett par gånger då man vaknat med ångest dagen efter, men detta ytterst sällan.
  • Brukar du komma i tid: Japp, hatar när folk är sena.
  • Vad pluggar du: Balkankunskaper. (historia, kultur, litteratur).
  • Är du aktiv i skolan: Yes.
  • Gått på en blind-date: Ja. 
  • Blivit arresterad: Ja.
  • Har du blivit kär i någon Internetkompis: Kär är väl att ta i, men självklart har man gillat någon man snackat med på nätet.
  • Har du snott en mobil någon gång: Ja, en gång.
  • Har du vittnat till något brott: Om jag har! Mitt ex sköt en kille i benet på en konsert!! Detta var bra många år sen. Ung & dum som man var på den tiden cc.. 
  • Har du varit med i en bilolycka: Ja.
  • Har du någon gång allvarligt velat dö: Ja, ett par gånger. Har aldrig vågat. Tur var väl det haha.
  • Fantiserar du om bröllop som alla flickor: Nej faktiskt inte. Vill inte ha något stort bröllop. De närmaste och det räcker.
  • Har du någon gång kollat dig i spegeln och sagt "Fan vad snygg jag är": Ja, det har väl hänt :)
  • Har du någon gång gråtit så mycket så du skrattat framför någon: Yes I have.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vacker du va på dom korten

2009-05-20 @ 22:01:00
Postat av: Adisa

Anonym: tack du:)

2009-05-21 @ 10:20:58
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0