Keva ti je gej

Här sitter jag sent på natten och är uttråkad. Har haft besök från Emina ikväll och vi har äntligen fixat min cykel. Eller vi har inte gjort det, utan min snälla hyresvärd gjorde det åt mig. Så nu är mitt liv tillbaka! Helt sjuk så mycket jag cyklar nuförtiden. Det var minst 8 år sen jag satte mig på en cykel sist och nu är den mitt käraste ägodel!

Ja, vad kan jag mer babbla om.. Jo, ni vet väl att årets Fröken Sverige är från Bosnien? Hur grymt är inte det? She's got the brain and the looks. Love her. Hon har en blogg också, den kan ni läsa här.

Och en annan rolig sak... Visste ni att Bosniens bidrag i Eurovision vann pris som bästa komposition? Ganska coolt. Vi vann ju det åtminstonne, alltid nått.

Nej, nu alvsutar jag detta inlägg med en lista.

Hur gammal är du om fem år? 29. Fy fan.
Hur lång är du? 170
Vilken var den senaste film du sett? State of Play. Så bra!
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
När såg du senast din mamma? 3 år, 3 månader och 6 dagar sen.
När vaknade du idag? 07.00
Har du någon gång hittat en katt? Ja, på ett tak när jag var liten. Blev överlycklig när jag fick behålla den :)
Vad skrämde dig som barn? Kriget.

Vem fick dig att skratta senast? Emina.
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
Sover du med eller utan kläder på dig? Ett linne bara.
Hur många kuddar har du i sängen? En, men jag sover aldrig med kudde. Sover med armarna under huvudet haha.
Hur många landskap har du bott i? Södermanland, Ångermanland, Gästrikland, Skåne, Småland.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
Är du social? Som fan.
Tycker du om kaffe? Om jag gör!

Vad dricker du till frukost? Kaffe.
Sover du på någon särskild sida? Nej, men jag vrider på mig hela tiden när jag sover.
Kan du spela poker? Love it!
Tycker du om att mysa? Yes.
Vill du ha barn? Självklart. 3 st.
Kan du byta olja på bilen? Haha, nej! Måste jag veta sånt också?
Prenumererar du på någon veckotidning? Nej inte längre.


Kommentarer
Postat av: syrran

meeehh syrran, vet du inte hur man byter olja??? sweet lord.......

2009-05-18 @ 11:58:45
Postat av: Azra

Bas mi je drago sto si me spomenula na bloggen!



Love your new design, by the way!

2009-05-18 @ 16:41:24
URL: http://ferenda.blogg.se/
Postat av: Ana

om vi älskar kaffe!!!!!:)

2009-05-19 @ 10:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0