Protestevi koji rade inspiriraju pankere mlade


Det var ju ett tag sen jag bloggade sist. Har verkligen inte haft tid. Passar på att njuta de sista dagarna i frihet, för på tisdag kör mitt arbetsschema igång med jobb 6 dagar i veckan i två månader framöver. Så de senaste dagarna har jag bara umgåtts med nära & kära. Min syster har också kommit på besök i förrigår och vi har hittat på massa skoj.

Har jobbat idag och jag är as dead as I can be. Det var en tuff dag på jobbet. Det var någon festival i stan med där Charlotte Perelli höll konsert och jag stack iväg en sväng för att lyssna. Fy fan, hon är ju riktigt duktig live ju! Och så mycket snyggare med.

Aja, över till något roligare.
Ska sitta ute i solen med syster yster och käka jordgubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0