Sakrice nas nocna tama


Äntligen lite tid för bloggen. Det har varit full rulle hela helgen. Fredagskvällen var mysig. Jobbade hela lördagen, trodde jag skulle svimma av trötthet! Sov ju ingenting under fredagen, lite svårt när man skrattade all night long med en speciell person som alltid får en att skratta. Så det var värt all sömnlöshet :)

Efter jobbet i lördags var det bara att åka hem snabbt och duscha innan jag och Maida stack till Amra och Faruk för Eurovision-kväll. Faruk gjorde världens godaste pizza medans vi tjejerna spelade spel. Sedan bänkade vi oss framför tv:en för att heja fram Bosnien. Jag själv röstade 31 gånger på Bosnien och 2 gånger på Turkiet. Haha sick. Vi fick i alla fall en 9:e plats och det är väl helt okej, bättre än vad jag trodde vi skulle få.

Norge förtjänade verkligen inte att vinna, eller vad tycker ni? Låten är helt okej men det fanns minst 10 låtar som var bättre. Men det jag gillade mest med detta årets Eurovision var att röstningen blev rätt opartisk. Så tummen upp för det.

Nej, nu ska jag äta skräpmat. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0