Slike vrte se kao u magli

Har precis haft ett långt telefonsamtal med min barndomsvän Maida. Fick höra världens bästa nyheter av henne, men tyvärr inget jag kan dela med mig av... Jag är den första och enda som vet om det, så bara det är en stor ära :). Ska bli svårt att hålla den stora hemligheten innan alla andra får veta, men just nu är jag överlycklig! ♥

Annars har jag väl inte gjort så mycket idag. Har storstädat lägenheten hela morgonen och sedan kom Ana och Sejla förbi en stund. Blev en snabb shoppingtur med Sejla också, så nu är jag 2 par skor rikare.

Ikväll är det semifinal i Eurovision. Bosnien ska hejas på för fullt. Gillar inte alls den låten, men den har ju fått bra kritik så vi får hoppas på att det går bra för oss i år :)
Älskar Turkiets bidrag. Dom är fan bäst.



Maida & Jag

Kommentarer
Postat av: maida

ahaha, jag har berättat för mina föräldrar med=)=) det är bara ni som vet just nu.. kul vaa?? men du, Bosniens låt är ganska bra, hopppas vi kommer någolunda bra ikväll. jag måste rösta. har du sett de andra länder eller? Fy fan, de är skit dåliga. vi och turkanarna samt armenien har bra låt.( jag tror att de var de två länderna som var bra, jag har lyssnat på alla bidragen, så de har blandats i min hjärna=))

puss o kram

2009-05-12 @ 19:04:16
Postat av: Adisa

vaaaaaa har du berättat för dom nu??? OMG!!!! jag ringer dig nu nu nu =) hahaha



Turkiet är mina favoriter i år. :)

pusss

2009-05-12 @ 20:06:51
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: syrran

jag tror jag vet vad hemligheten e!!:))) maida ring mig!!!!!

2009-05-12 @ 23:11:44
Postat av: magzzza

okej jag gissar lite: antigen så har hon förlovat sig och du ska bli kuma, eller så är hon gravid och du ska bli kuma :D

2009-05-12 @ 23:47:08
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

det tror jag också

2009-05-13 @ 16:55:56
Postat av: :)

Hon e gravid .... :)

2009-05-14 @ 17:02:20
Postat av: Mel.

galning! bosniens låt är bland de absolut bästa(om inte den bästa) iår!!

2009-05-15 @ 17:59:23
URL: http://keldaaa.blogg.se/
Postat av: maida

tyvärr, måste göra er besvikna. jag är inte gravid(kan gått upp några vikt).. haha så inte gravid, inte förlovad.. inget av det än ialla fall...=O)

2009-05-15 @ 20:58:18
Postat av: :)

Onda se sigurno dobroooo hranis ako nisi truuuuudna .... :)

2009-05-16 @ 18:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0