Stavi pravu stvar na pravo mijesto


Jaha, då har man äntligen tagit tag i den nya designen. Den förra var också rätt ny, men ganska tråkig och bara tillfällig tills jag orkade ta tummen ur röven och skaffa en ny. och nu har jag gjort det! You like? Ska inte ta åt mig äran, det är duktiga Elise som fixat den.

Ska fixa runt lite här hemma innan jag hoppar i säng. Imorgon blir en lång dag. Jobbar 8-17. Sedan sticker jag till mormor och sover där. Tänkte umgås med henne innan hon åker till Bosnien tidigt på torsdagen, för sen ser jag inte henne på 5 månader. Oh, om jag ändå kunde göra så... spendera ett halvår i Sverige och ett halvår i underbara BiH varje år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin design!!

skulle inte du åka till bosnien i januari och plugga eller va det va

2009-05-06 @ 08:49:36
Postat av: Adisa

Anonym: nej det var meningen att jag skulle dit o plugga i höst, men ändrade planer pga jobbet så jag stannar kvar här o pluggar vidare...tråkigt men men :(

2009-05-06 @ 15:23:13
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: :)

inte fin design om jag ska vara ärlig:)

2009-05-06 @ 21:16:01
Postat av: Adisa

:): Jaa du, smaken e som baken :) Jag älskar den, o det e ju det viktigaste :P

2009-05-07 @ 10:27:46
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0