Risk


Gud jag är helt slut i huvudet nu. Har spenderat hela dagen hemma hos Munja tillsammans med Kata och Emina. Vi satt och spelade spel i sju jävla timmar. Det blev Monopol, Poker och Risk. Det sistnämnda fick jag lära mig spela idag. Det är ett så jävla roligt sällskapsspel! Har t.o.m laddat ner den till mobilen haha. Så nu tänkte jag ta en varm dusch innan jag hoppar i säng och spelar. Snacka om att behöva skaffa sig ett liv haha.

Självklart blev det ingen träning med Emina idag. (Förlåt Meliha, jag förskte verkligen haha). Men hon har lovat att vi ska träna ett dubbelpass imorgon istället. Ja vi får väl se om jag sticker till gymmet själv eller inte.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: syrran

hahaha va förvånad jag blir av emina=P

2009-05-08 @ 13:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0