Promjenila riba more


Igår efter jobbet fick jag finbesök av Emina och hennes underbara mamma Meliha. Söta hon hade bl.a köpt jättefina glas till mig i inflytningspresent. Älskar Meli, hon är så underbar. Efter att vi suttit hos mig någon timme åkte jag hem till mormor. Satt uppe länge och pratade med henne och tidigt i morse vinkade jag av henne när hon satte sig på bussen och en lång resa till Bosnien väntar.

Har precis ätit mig mätt på pannkakor (med pasteta och poli mmm) och nu ska jag ut på gården och dricka kaffe och läsa. Får bli ett samtal till Emina med. Hon har lovat att hon ska träna med mig idag. Jag har lovat Meliha att tvinga med henne till gymmet idag haha. Får se om jag lyckas, Emina är inte liiiite lat!

Måste plugga lite också. Har två ritkgit stora tentor som närmar sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0