Modro more sumi njeno ime

  • Igårnatt drömde jag mardrömmar. Det slutade med att jag vaknade helt skräckslagen och låg i sängen och lipade i en timme över att jag drömde just det. Hatar verkligen mardrömmar där någon man älskar dör. Den hundradels sekund det tar att inse att det bara var en dröm och inte verklighet är värst. Men jag lyckades somna om efter en timme i tårar och sedan var det bara att vakna tidigt och bege sig till jobbet. Helt okej var det.

  • Fick sedan besök av Emina som försökte i evigheter tvinga mig till att åka till Alvesta för Almir skulle laga kvrgusa till oss. Låter ju gott, speciellt när en kille gör det, men död som jag var åkte jag aldrig. Och Emina blev ju skitsur och åkte själv. Sorry Mino, i'll make it up to you =). Dodji sutra na chokladboll. Haha.

  • Negooo, ska ha lite fint besök såhär midnattstid så jag får ta och städa lite och inte sitta uppe alltför länge (yeah right) för imorgon åker jag till Tingsryd och hälsar på familjen Fajkovic en hel dag. Får väl sova en timme på bussen dit i värsta fall.

    Puss på mig.

Kommentarer
Postat av: emina=)

Finbesök från Skåne möjligtvis?

2009-05-20 @ 23:38:32
Postat av: Adisa

Emina: Skåne? Odkud ti to? Nej, härifrån =)

2009-05-21 @ 10:08:20
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Adisa

Emina: hahaha nu kopplar jag... ma nej inte han! HAHA :)

2009-05-21 @ 10:10:03
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0