Mi plesemo cijeli dan i noc

Vilken rolig kväll! Emina och jag satt hemma hos mig hela natten och rökte vattenpipa. Det var riktigt kul. Jag lyckades välta hela vattenpipan och den flyger åt alla håll och kanter medans kolet hamnar rakt ner på min toffla och bränner igenom hela tofflan (bildbevis nedan). Så jag får panik och ba slänger av mig den och springer runt på gården som en idiot av smärta haha. Gud så kul det var, om man ändå hade spelat in det där

Det blev rätt sent och jag sov endast ett par timmar innan jag stack till jobbet i morse. Efter jobbet mötte jag upp Emina igen och vi stack till Simhallen och simmade. Det var flera år sen jag simmade sist så det var en upplevelse. Höll nästan på att drunkna på Äventyrsbadet, aldrig mer den äckliga rutchbanan. Den är fan livsfarlig. Emina drunknade nästan där för ett par månader sen. God bless the lifeguards. Och hon varnade mig för den, men jag var envis och trodde att jag skulle klara det, men nej. Jag svalde fan 5 liter vatten. But hey, i survived!

Vi var faktiskt duktga och motionssimade också, 20 jävla längder. Storrökare som vi är trodde vi att vi skulle dö efter bara 3 längder, men vi gav inte up. High five for that.
Och dagen avslutades i jacuzzin, sedan stack vi hem till mig och deckade. Gick precis upp. Fan ska man hitta på nu då?



Kommentarer
Postat av: syrran

va kul o se att vattenpipan jag köpt till dig kommer till användning:)

2009-05-24 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0