Krvarim od dosade


Har haft en väldigt produktiv dag.
Fixade en massa ärenden i morse och sedan stack jag iväg till skolan, skickade in mitt arbete och satt en stund med tjejerna innan jag bestämde mig för att gå hem och plugga istället, får sällan något vettigt gjort i skolan pga alla fikor och all folk man jämt träffar på. Pluggade hemma ett par timmar så jag är väldigt nöjd med min insats idag.

Senare på kvällen fick jag besök av Alemka och Emina. Det blev ett par timmars snack om allt & inget och nu är jag helt död. Läggdags nu och upp tidigt imorgon för att plugga. Har två tentor och ett arbete som ska in de närmaste veckorna.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin design tjejen! :)

2009-05-12 @ 10:55:45
URL: http://starlys.blogg.se/
Postat av: Ana

håller med tjejen ovan, riktigt läcker layout! (:

Pussar!

2009-05-12 @ 13:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0