Kontakt je skup


Hallå i stugorna.
Vad har ni hittat på en regnig dag som denna? Jag har hållit mig hemma hela dagen. Beställde lite kläder på nätet, alltid roligt. Annars har min söta vän Armina har varit hos mig hela dagen. Fick jättefina muggar av henne i inflytningspresent, blev helt kär i dom, så dom ska bytas ut mot mina tråkiga vita och det var på tiden...

När Armina sedan åkte hem kom Emina över och nu sitter vi här hemma hos mig och kollar på Eurovision. Gillar inte något bidrag än så länge. Danmark är väl helt okej.

Imorgon är det löning och shopping står högst på listan! :)

Puss på mig.

Kommentarer
Postat av: syrran

gillar du inte nån bidrag??? hallå jag fick rysningar på hela kroppen av modlaviens bidrag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag skrek så mycket när jag hörde den låten o framför allt när de gick vidare så jag tror grannarna ville döda mig!!!hahaha ohhhh de e absolut mina nya favoriter!!!!:)))))

2009-05-14 @ 23:54:28
Postat av: Adisa

Jooo.. men jag bloggade efter att de 4 första länderna hade sjungit bara... Moldavien, Ukraina och Azebadjan var fan bäst=)



2009-05-15 @ 01:46:43
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Adisa

Jooo.. men jag bloggade efter att de 4 första länderna hade sjungit bara... Moldavien, Ukraina och Azebadjan var fan bäst=)



2009-05-15 @ 01:47:00
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0