Dugo sam bio na izmaku snage


Idag har jag jobbat i 11 timmar,
är helt slut. Vet inte ens hur jag ska klara av att från och med nästa vecka börja jobba 11 timmar varje dag, sex dagar i veckan! Vill inte ens tänka på det! Ändra fram till juli kommer mitt schema se ut så, och i juli ska jag också jobba 6 dagar i veckan men bara 6 timmar om dagen. Snacka om att jag kommer vara utbränd och dö efter sommaren. Men sedan i augusti har jag mina 5 veckors semester, det är det som håller mig levande. Då ska jag gå i ide och sova hela augusti + resa.

Skulle egentligen åkt till simhallen och badat efter jobbet, men de hade bara öppet till 18 på lördagar och jag jobbade till 17 så det var ingen idé. Kanske lika bra, hade typ drunknat efter att ha jobbat från 6 i morse haha. Så det får bli simhallen imorgon efter jobbet istället.

Nog pratat om jobbet, ska äta nu. Min nya drog är rostad lök. Hur jävla gott är inte det? Ni som känner mig vet ju att jag aldrig i mitt liv har ätit några som helst grönsaker och inte heller lök för den delen (ako nisu cevapi :p), men jag testade det hemma hos Emina för någon dag sen och nu är jag besatt. Äter upp en sån där burk på 2-3 dagar, slänger in det i allt jag lagar haha.

Nej, nu kommer Emina snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0