Danas se osjecam bolje

Är hemkommen från en rolig dag i Tingsryd hemma hos Armina och Dzemo. De har ju köpt ett hus nyligen som jag idag för första gången såg och jag blev kär direkt. Huset är gigantiskt! Det har tidigare varit en musikskola så ni kan tänka er att det är stort. Massor med rum. Så Armina, det är bara att sätta igång och föda ett fotbollslag nu :).
Där var det fullt hus, fick träffa alla trevliga grannarna. Bara bosnier som bor i det villaområdet, hur kul är inte det? Så medans grabbarna höll på med garage-bygget satt vi tjejerna på altanen och njöt av det fina vädret. Liver är underbart ibland.

Nej, nu ska jag få besök igen. Blev rätt sent igår så jag är lagom trött nu.

Kommentarer
Postat av: Sanela

vad fin den nya layouten är, uppfriskande verkligen :) hoppas allt är fint med dig!

2009-05-21 @ 21:15:51
URL: http://sanelaaa.blogg.se/
Postat av: Armina

hahaha Adisa okaay barn men inte helt fotbolls lag :P

2009-05-22 @ 01:30:51
Postat av: Adisa

Sanela: tack sweetie :) allt e bara bra.. själv?



Armina: varför inteeeee...ni har ju rum så det räcker haha

2009-05-22 @ 11:27:12
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0