Cuvam noc od budnih


Vaknade för 20 minuter sen. Emina väckte mig och sa att jag skulle sätta på kaffet, kände mig som en zombie och satte på kaffet och nu väntar jag på henne. Känner mig helt slut, det blev en sen kväll igår. Efter Eurovision åkte Emina hem och runt midnatt blev jag upphämtad av tjejerna Sejla, Ana och Ivana och vi åkte till Statoil för att äta. Alltid mysigt med en stor hamburgare så sent! *ångest*.
Sedan åkte jag och Sejla till Tijana en stund och sedan stack jag hem och pratade i telefon resten av natten, fram till gryningen :)

Och Eurovision (mycket ESC snack på min blogg nu) var så jävla bra igår! Jag är helt kär i Moldaviens låt och Ukrainas. Azerbadjans bidrag avgudar jag och Danmarks är också bra. Och alla gick vidare, great!

Bosnien har 12 i startordningen på lördag. Inte alls bra plats, med tanke på att det är 25 länder som tävlar. Men men, helt okej ändå, kunde ju blivit värre.

Nej, nu kommer Severina och dricker kaffe med mig och förhoppningsvis får liv i mig innan vi drar till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0