Chokladbollar


Idag har jag umgåtts med Emina. Vi har suttit och spelat spel och skrattat åt vicevi på nätet. Däremellan bakade vi chokladbollar. Är så jäcla mätt nu. Känner mig helt illamående och helst av allt skulle jag vilja spy upp allting. Ska ta en kall dusch nu och läsa en stund och förhoppningsvis somnar jag tidigt ikväll. Imorgon är det jobb 8-16 som gäller. Gud vad jag inte orkar...

Dagens roligaste:
Zašto bi Crnogorac volio da bude zmije?
- Leži a bježi.

Otisao crnogorac da uhvati puževe za večeru. Na kraju dana se vraća sa samo jednim pužem. Žena ga pita:
- Čovječe, kako donese samo jednog puža?
A crnogorac odgovori:
- Ti ne znaš kakva je to životinja, to trči, to beži, to skače!

Kako crnogorac prosi devojku?
- Hoces li djevojko da se kopas u grobu moje familije?

Kako se crnogorska mačka javlja na telefon?
- Alooo, odje leopard.


Kommentarer
Postat av: syrran

mohahahha den med snigeln va bäst

2009-05-20 @ 10:56:20
Postat av: Anonym

hahahaahahahaha va roligt =)

2009-05-20 @ 16:35:07
Postat av: Ida

Ooohh vad gott med chokladbollar! yummie :)

2009-05-20 @ 20:58:36
URL: http://starlys.blogg.se/
Postat av: Emina=)

Hahahahah...men den macka knäcker alla...hahahahhahaha....jesi luda...spara bollar till mig..puss

2009-05-20 @ 22:46:54
Postat av: senada

hahahaha

2009-05-23 @ 22:38:21
URL: http://aada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0