Back in Sweden

Så, nu är jag tillbaka i tråkiga Sverige. Jag vet inte ens var jag ska börja! Om jag säger att jag sov 18 timmar i streck när jag kom hem till Växjö, ja då kan ni förstå hur bra vi hade det där... Warszawa var helt underbart! Det blev en hel del tårar på flyget både på resan dit och tillbaka, men fy fan vad det var värt! Warszawa bjöd på 30 graders väder och otroligt mycket att se. Dagarna spenderades med långa promenader och sevärdheter och på kvällarna var det fest till gryningen. Utelivet där är crazyyy! Träffade roliga människor också. Det var otroligt många svenskar i Warszawa! Ganska roligt var det när vi på kvällen lärde känna killar från Sverige, och ännu roligare, de var från Växjö! Det är bara ett tecken på hur liten världen är! Haha. Tänkte bjuda på lite bilder, men kort och gott, Warsawa är verkligen en stad man måste besöka! Gud, jag vill tillbaka!

OBS! För att klicka upp bilderna måste du gå in på kommentarfältet först och sedan klicka på dom.










Kommentarer
Postat av: amila

izgleda da vam ja super bilo :) men välkommen tillbaka iaf :)

2009-05-05 @ 08:35:53
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: Adna

bjutiful! (=

a ti si mi preljepa!!

2009-05-05 @ 11:17:05
Postat av: name

name

2009-05-05 @ 12:08:21
Postat av: sýrran

ohh jag e riktigt aviiiis

2009-05-05 @ 14:02:43
Postat av: En

Det ser ut som att du har haft en toppenresa i Warszawa!

2009-05-05 @ 19:57:18
Postat av: magzzza

blago se tebi. jag vill också ta en semester nu. ali djaba kad se ne moze :D alla är inte lycklig lottade haha.

2009-05-05 @ 23:28:26
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Diinchii

ohh blago se tebi:D

2009-05-06 @ 16:34:52
URL: http://diinchii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0