A tvoj leca ima privatni biznis


Har precis kollar på fotbollen.
Barcelona är dom nya mästarna. Fan också, jag hejade ju på Manchester. Men men...
Idag har jag jobbat hela dagen och senare på kvällen hade jag besök från Emina och Kata. Gjorde inget speciellt.. drack kaffe, pratade och spelade spel - ja, det gamla vanliga.

Har tenta imorgon kl 8 och jag har inte knappt börjat plugga, och klockan är 23 nu. Bra Adisa, bra! Fast det kommer nog bra, pluggade lite igår och det verkar inte vara såååå svårt. Hoppas jag :)

Nej, om man skulle ta tag i böckerna. Eller om jag skulle städa? Varför tycker man alltid att det är så mycket roligare att städa när man måste plugga? haha.

Tudilu!

Kommentarer
Postat av: Aida

Hahah, tell me about it, mitt hem är aldrig så rent som inför en tenta :) jag har en tvångstanke att jag alltid måste städa först och sedan plugga :P

2009-05-28 @ 18:18:28
URL: http://starlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0