Necu reprizu za svoje zlo

Snacka om att vara dödare än död. Jag är så trött så mina ben skakar, men ändå sitter jag här och försöker få ihop ett inlägg.

Efter många (o)effektiva timmar i skolan idag stack jag iväg och tränade i drygt en timme. Det kändes inte bra att träna längre med tanke på att jag fortfarande är förkyld och hostar. Man ska nog undvika att träna alls då, men jag kunde inte låta bli. Efter träningen rusade jag tillbaka till skolan där jag mötte upp tjejerna för vi skulle kolla på film med alla utbytesstudenter. Ett öga rött var det som visades och vi kände alla att vi var tvungna att se den. Jag älskar den filmen! Har både läst boken och sett filmen tidigare, men var tvungen att se den igen! Jag och Sejla var de enda som lipade under halva filmen haha. PMS going on i think.

På tal om något annat... imorgon är det dags för fest igen. Jej.
Och på tal om ytterligare något annat, hur sjukt lika är inte Alexis Bladel (hon som spelar Rory i Gilmore Girls) och min söta Selma? Jag har inte ensett det förrän nu och jag tycker de är SKRÄMMANDE lika. Eller hur? :)


Kommentarer
Postat av: Adna

hehe dom liknar ju verkligen! :)

2009-03-03 @ 11:15:04
Postat av: syrran

ja verkligen!! nu när du säger det!!enda som skiljer åt e ögonfärgen typ,allt annat e skitlikt!!!

ohh våran selmis e så snyyg=)hehe

2009-03-03 @ 11:23:45
Postat av: selma

hehehh hur kom du o tänka på henne?

PUSS bejb!!

2009-03-04 @ 00:06:45
Postat av: Nacho

Att döma av de här två bilderna, då jag inte har annat att gå på, så har de likheter faktiskt...

2009-03-04 @ 12:19:04
URL: http://nucho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0