Myspys med nära & kära

Igår bjöd jag som sagt över tjejerna på tacos-middag. Det var riktigt mysigt. Sen blev det myspys i sängen och snack om allt från jobbet till killar.


Sejla stannade kvar hemma hos mig och vi hade en romantisk sleepover-party hemma hos mig med levande ljus, tårta och självklart vin. Man måste ju fira de bra händelserna vi på senaste tiden varit med om :)







Vi la oss rätt så sent inatt/i morse, men vi gick ändå upp relativt tidigt och hade massa ärenden att fixa. När vi var klara med det stack Sejla till skolan och jag fick besök av Emina, Almir och Munja. Dosli mi na slatku. Det blev mycket skratt kan jag lova. Almir je legenda. Fick också jättefina glas som inflyttningspresent av killarna. Ni är underbara.


Och nu blir det duschen.





Kommentarer
Postat av: vesna

mysigt =)

2009-03-26 @ 19:32:10
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: ...

.........

2009-03-27 @ 09:36:42
Postat av: Emina=)

Hahahaha...ima jos njegovi petica..hahaha..joj vidi sto izgledam blek på den bilden..hahaha..KATASTROF!



2009-03-27 @ 10:58:37
URL: http://eemina.blogg.se/
Postat av: Ilvic*

Jaha, fan vad snyggt :) Neznam, jos när jag tänker göra det. Antingen innan sommaren eller efter. Blir lite jobbigt när solen kommer och så. Men det stället ska göra mest ont säger dem. Fick han ont? Hehe.

2009-03-27 @ 12:08:57
URL: http://satisfaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0