Sta sad vrijedi tehnika okreces tri akorda


Kom hem för en stund sen från världens jobbigaste träningspass. Tränade nämligen step och det var bland det värsta jag varit med om i mitt liv. Sist jag körde ett step pass var flera år sedan och jag trodde inte det skulle vara så svårt. Men fan så fel jag hade! Jag höll på att få hjärtattack 54 gånger lixom. Koreografin var inte den lättaste heller. Och jag störde mig så jävla mycket på den jävla instruktören! "Kom igen nu kör vi allt från början 4 gånger till" säger hon. Och så upprepar vi "dansen" 4 gånger. Och precis i slutet där när man nästan är klar så säger hon "kom igen 2 gånger till!". Fan så förbannad jag blev. Jag svor för mig själv där varje gång. Vad fan säg 6 gånger på en gång så jag vet! Haha.

Nåja, annars har dagen spenderats i Tingsryd hemma hos Armina som planerat. Alltid lika trevligt. Bussresan hem var lite speciell. Fick sitta bredvid en gammal gubbe som satt och pratade med mig på något jävla språk. Typ polska skulle jag tro. Så i en hel jävla timma fick jag sitta där och lyssna på honom. Det roliga var att jag efter 5 minuter satte igång min mp3, men han sket i vilket. Han skulle prata ändå. En hel jävla timma. Jag skrattade med jämna mellanrum och tittade lite snett på honom ibland, men han brydde sig inte.

Nä, nu blir det film!

Kommentarer
Postat av: Diinchii

du är duktig som tränar bona :D

2009-03-19 @ 08:12:54
URL: http://diinchii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0