Spelkväll

Efter att jag och Sejla avnjutit min goda middag hemma hos mig och segat i soffan ett tag fick hon den brillianta idén att vi skulle iväg och spela biljard. Så vi gjorde det och fy fan vad kul det var. Sjukt längesen jag höll i en biljardstav, och det märktes för Sejla vann med 4-1 haha. När vi hade tröttnat på biljard spelade vi schack en stund. Sist jag spelade schack var i Bosnien under kriget. Det var det enda vi gjorde då man inte fick gå utanför dörren, spela schack & remi. Jag ville stanna kvar och spela  Växjö-monopol sen också, men fick inte som jag ville så vi åkte hem.



Kommentarer
Postat av: ,,,

2009-03-25 @ 09:57:41
Postat av: Sanja

oh my vart spelade ni pool , jag <3 biljard!! är grymm på det (i wish) hahaha =D=D=D

2009-03-27 @ 00:50:30
URL: http://thefeelgoodinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0