Seven pounds


Fyfasiken vad jag är trött alltså.
Och ändå har jag inte gjort något speciellt på hela dagen. Jo, jobbat i för sig, men resten av dagen har jag bara segat. Har även sett filmen Seven Pounds som Enida rekommenderade och jag måste säga att jag är glad att hon gjorde det för filmen är riktigt bra! Det var längesen jag såg en så här bra film. Eller längesedan jag kollade på film överhuvudtaget. Jag är ju så inne i min Gilmore Girls period nu så jag skiter i allt annat. By the way varför har det inte kommit ut några nya avsnitt av One Tree Hill & Gossip Girl på typ evigheter? Är det uppehåll igen eller? I alla fall, se filmen Seven Pounds! Riktigt jävla bra är den!

Efter filmen blev jag upphämtad av Sejla och vi stack till McDonald's. Blev en lång pratstund där om allt från helgens alla bravader till oärliga människor. Det är konstigt när man tror att man känner någon så väl visar sig vara inget annat än ett skämt. Aja, ibland är man ju blind.

Any to the who, dags för sängen. Imorgon är en lång dag. School all day och sen träning. (Japp, ännu har jag inte gett upp!) :)

Kommentarer
Postat av: Mel.

ååh såg också seven pounds för ett par dagar sedan. Håller med dig om att den är riktigt bra och genomtänkt!

2009-03-03 @ 23:22:19
URL: http://keldaaa.blogg.se/
Postat av: Sanela

den filmen är skitbra, åtminstone efter halva filmen and yepp, jag fällde någon tår då och då ;P

2009-03-04 @ 22:11:05
URL: http://sanelaaa.blogg.se/
Postat av: Mirnesa

jag kan inte fatta att du tittar på gilmore girls hahaha känner du någon annan som tycker det är bra..?

2009-03-05 @ 01:29:10
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0