Previse ti snova dugujem


Total ångest när jag tittade ut genom fönstret i morse. Snön är tillbaka. Trodde verkligen inte det, med tanke på att vi för endast tre dagar sen satt på gräsmattan med solglasögonen på och njöt av våren. Och nu är det typ snöstorm. Typiskt svensk väder... Orkar nog inte ens dra mig till skolan idag, ska snöstrejka tills snön försvinner haha. Kanske drar och tränar ikväll, ifall snön försvinner...

Igårkväll när tjejerna hade stuckit hem så tittade jag på sista avsnittet på 7:e säsongen av Gilmore Girls. Gud så bra serie det är! Jag hade lite separationsångest där efter sista avsnittet. Kan dom inte göra en 8:e säsong? Någon som vet?
I alla fall, nu måste jag hitta en ny serie att följa. Känns som att jag redan kollar på alla bra. Jag har i alla fall laddat ner första säsongen av NIP/TUCK (magda, nu blir du glad va) så jag får väl ge det en chans.
Har ni några tips på bra serier?

Kommentarer
Postat av: Elma

Ohh Nip/Tuck e sååå bra! De började sända i Bosnien för 2 år sen typ, jag blev helt kär, satt o glodde varje kväll =P .. Du kommer nog tycka de intressant! =)

2009-03-24 @ 12:32:18
Postat av: Diinchii

inga serier men kolla på the bachelor säsong 13 :P den är på tio avsnitt :)

2009-03-24 @ 15:13:36
URL: http://diinchii.blogg.se/
Postat av: magzzaaa

JAAAA!! asglad:D äntligen någon som lyssnar, men alla som jag har tvingat kolla har fastnat :D första säsongen är inte ASbra liksom, men det kommer senare, vec i tvåan är den skitbra, så ge inte upp för den är sjukt bra. :D

2009-03-24 @ 16:59:24
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: senada

ju fan nip/tuck är skit bra det tycker jag att du ska titta på :)

jätte fin lägenhet

2009-03-24 @ 17:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0