Ne mogu da vidim ulicu


Vaknade i morse med världens träningsverk i låren. Dont know why, har ju inte tränat sen torsdags. Och så har jag ont i ryggen med. Snacka om att förtidspansioneras snart.

I alla fall, sitter i skolan nu. Har precis tagit en fika med Sejla, Hakan och Nikos. Mucho trevligt. Vi ska sätta igång och plugga någon timme nu och sedan ska vi åka till Kosta och shoppa. Har faktiskt aldrig varit på Kosta Outlet, hoppas utbudet är stort för jag har sån shopping lust idag. Löning idag ju :). Och ikväll när vi kommer tillbaka till Växjö ska vi kolla på film med VIS (Växjö International Students). De ska visa filmen Cops. Har faktiskt inte sett den. Den är väl bra va? Och därimellan är det tänkt att jag ska hinna träna. Hur det ska gå till vet jag inte. Får se hur länge vi är i Kosta. Annars skippar jag träningen. Nej, nu ska jag fortsätta på mitt arbete.

Kommentarer
Postat av: nida

haha ne mogu bona u sred tentavecke :D har laddat ner typ 100 filmer att kolla på hehehe (A) bland annat den :D ima da mi bude cijelu godinu :P vågar ju inte riskera o ladda ner from april haha

2009-03-16 @ 16:09:03
URL: http://nidaa.blogg.se/
Postat av: syrran

cops e skitrolig:)

2009-03-16 @ 18:12:42
Postat av: Atena

Hade med träningsvärk imorse närjag vaknade =/ .. haha kan vara för alla flytt lådor jag packade och bar på igår .. haha otränad as hell!

2009-03-16 @ 21:00:10
URL: http://feereshte.blogg.se/
Postat av: vesna

het bild =)

2009-03-18 @ 15:04:51
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0