Kopps och turkisk mat

  • Jag kan väl börja med att säga att Kosta Outlet var en stor jävla besvikelse! Jag blev så glad när vi väl kom fram och såg hur jävla stort shoppingcentret är. Lixom, två gigantiska våningar. Men tro det eller ej, jag hittade inte ett jävla skit! Kläderna är ka ta st rof! Sejla hittade i alla fall en kjol och ett assnyggt linne, så lite shopping blev det...för henne i alla fall :)

  • Väl hemma i Växjö blev det film med the exchange students. Innan det åkte vi till ICA för att inhandla lite godsaker inför filmen och väl där hände en mindre rolig sak, fast det blir så när man träffar på fel person vid fel tillfälle.
    I alla fall, vi kollade på filmen Kopps och vi skrattade oss igenom hela filmen. Den är så sjukt rolig!

  • Efter filmen bjöd de turkiska killarna över mig och Sejla hem till de där vi blev serverade turkisk mat. Så sjukt gott! Jag tror jag gick upp alla de kilon jag lyckats gå ner den senaste tiden haha. Men det var så värt det och vi hade sjukt kul. Och dessutom fick vi se killar stå och laga mat samt diska efteråt medans vi stod och tittade på. Inte varje dag man beskådar något sånt :)

    Nej nu ska jag sova. Ska jobba imorgon!

Kommentarer
Postat av: seki

jävla rolig kväll var det, bästa var nog ändå och stå o lata sig medan killarna gjorde allt arbete hehe :)

2009-03-17 @ 00:50:01
Postat av: syrran

jassååå nista ne pricati, ko su vam ti turci?;);)

2009-03-17 @ 14:20:54
Postat av: Mirry

Nominera din snygga blogg till Veckans Blogg!



Läs mer på www.arntyochmirry.se

2009-03-17 @ 17:25:51
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0