I'm sitting here la la waiting for my ya ya


Jag var riktig duktig på gymmet idag. Jag tänkte jag skulle vara effektiv som fan, jag brukar ju vara det varje gång men ja ni fattar.... så jag sprang så snabbt på rullbandet att den bara la av helt plötsligt. Utan att jag ens tryckte på Stop. Den bara dog. Jag blev så chockad men så tittade jag upp på skärmen och där stod det att mitt hjärta slog för snabbt och att det var för farligt så dom stängde av mig. Haha vad jag skrattade! Men det var lika bra, jag kunde väl annars fått hjärtstopp och dött eller nått.

Efter en lång dusch på gymmet blev det en sväng hem till Tijana för lite tjejsnack och nu är jag hemma igen. Ska fan ta och sova. Ska tvätta tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0