Helgen

Fredag: Jag och Sejla gik för att titta på min lägenhet och strax därefter tackade jag ja till den. Får flytta in redan på måndag om jag vill. Hur bra är itne det? Oh jag är så glad. Lägenheten är inte så stor, en etta, men jag är ju knappt där så jag behöver inget större. På kvällen var det party. Förfest hos Hakan och sedan avslutades kvällen på Grace. Grace var ingen höjdare, men over all en okej kväll.

Lördag: Jobba jobba jobba. Började packa också när jag kom hem. Det gick snabbare än tänkt så det var skönt. Det blev även ett besök hemma hos Tijana senare under dagen och kvällen spenderades med skräckfilm.

Söndag: Jobb igen. Efter jobbet blev jag upphämtad av Sejla och Tijana och det blev ett besök på Donken och sedan en sväng hem till Tijana där vi myste oss ner i soffan med Te.

Nej nu ska jag fortsätta packa.

Bilder från fredagen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0