Grcki sverceri arapski studenti

  • Ett inlägg innan läggdags är aldrig fel. Jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Har varit allmän seg hela dagen, fastän jag bara varit hemma igårkväll. Jag gick aldrig på Karnevalfesten igår som planerat, eftersom morbror överraskade med att komma hit från Skåne så jag bestämde mig för att stanna hemma och umgås med honom då jag inte träffat honom på ett par månader. Smart val, hade nog inte orkat med ännu en fest efter den hårt festande fredagen.

  • I alla fall, efter jobbet idag var det familjemiddag hos min mormor och när vi hade vinkat av morbror stack jag över till Maida som är här från Karlstad och hälsar på. Vi drack kaffe och åt en skitgod ananas torta (Maida, jag vill ha receptet till den) och uppdaterade varandra om det senaste. Efter ett par timmar där gick jag till Maida nr 2 (min kusin) där även Sejla var och myste med dom och blev fet på hamburgare.

  • Så nu är jag hemma och helt slut efter allt mahalushanje i kahvendisanje.
    Sängen next.

Kommentarer
Postat av: Aysel Lale R

- fin blogg :)

2009-03-09 @ 13:32:39
URL: http://ayseelciik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0