Generacija sretnika


Då gick den planen åt helvete. Att sitta i skolan hela dagen och skriva på mitt arbete alltså. Jag är så jävla dålig på att säga nej, något jag verkligen måste lära mig. Jag prioriterar allt det onödiga framför det viktiga. Som i morse... jag skulle precis byta buss i stan för att åka upp till skolan, men så träffar jag på Maida som tvingar med mig en runda på stan och en fika. "Eh jag åker upp till skolan efter fikat" tänkte jag. Men nej, Jasmina kom ju förbi och självklart blev fikat längre än planerat och självklart skulle vi alla tre gå runt på stan sedan samt äta på Donken samt shoppa igen. Så ingen skola där inte. "Jag pluggar när jag kommer hem" tänkte jag. Men jag tänkte fel där... igen. För ikväll var det dags för  fika igen, med samma gäng + Emina. Så inget plugg här nej. Men det var trevligt. Kul hade vi i alla fall. Slutsats: Omg. :)
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0