Dodji u pet do pet


Trodde aldrig att dagen skulle ta slut. Det har varit full rulle hela dagen. Började jobba rätt tidigt imorse, men sen mot eftermiddagen hade jag 3 timmar ledigt så jag stack iväg och tränade innan jag stack till jobbet igen. Och efter jobbet blev det en runda på stan. Köpte tre tröjor och en kofta som belöning för att jag varit så duktig hela dagen samt att jag fick beröm av chefen hö hö.

Nu är jag iaf äntligen hemma och planerar att ligga i sängen resten av kvällen och titta på massa filmer. Imorgon är det jobb som gäller igen fast endast fram till 12 och resten av dagen ska spenderas i Tingsryd hemma hos Armina med massa kaffe & updates.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0